Hoe regelt u dat uw bezoek altijd netjes en zonder wachttijd wordt ontvangen; ook bij een onbemande receptie? Weet u altijd wie er aanwezig is in het pand? Met Digi receptie van Qteco organiseert u de registratie van personeel en bezoekers in uw bedrijfspand. Zo weet u vanaf nu altijd wie in uw pand aanwezig is. De applicatie zorgt ervoor dat uw receptie veel efficiënter werkt, wat bij uw bezoekers een positieve indruk achterlaat.
Digireceptie is een digitale oplossing voor de registratie van uw bezoekers,
personeel, cursisten, leveranciers en BHV’ers. U weet altijd wie in uw pand
aanwezig is en omdat de informatie digitaal wordt vastgelegd voldoet u aan de
strenge privacy wetgeving. De registratie in een paar simpele stappen:
Digireceptie maakt een einde aan het invullen van persoonlijke gegevens op voor iedereen zichtbare presentie-lijsten. Alle relevante en privacy gevoelige informatie wordt al bij het maken van de afspraak direct digitaal verwerkt. Hiermee voldoet u nu ook op dit punt aan de nieuwe privacy wetgeving.
Digireceptie geeft u op elk moment inzicht over wie er in uw pand aanwezig is. Bij een calamiteit is dit essentiële informatie die direct beschikbaar moet zijn. Elke bezoeker is vooraf geregistreerd en moet zich aan- en afmelden. Ongewenst bezoek is hiermee uitgesloten. Door Digireceptie in te zetten verbeterd u de beveiliging van uw pand en uw goederen.
De digitale bezoekers registratie van Qteco levert een positieve bezoekersbeleving. Bij aankomst kan met de QR code eenvoudig aangemeld worden en zorgt Digireceptie dat uw gesprekspartner op de hoogte is van uw aankomst. En het bespaart uw receptie veel belletjes en zoekwerk terwijl uw
bezoeker staat te wachten.
Qteco levert alles wat nodig is om Digireceptie in uw bedrijf in te voeren. Wij helpen met de installatie, geven een gebruikerstraining en leveren de benodigde hardware. Gaat er tijdens het gebruik iets niet goed dan kunt u altijd bij Qteco terecht voor hulp en service.