Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om het verkeer van onze website te analyseren. U kunt kiezen of u hiermee akkoord gaat.

Voorkeuren aanpassen
Ga naar de inhoud
  • Home
  • Service Overeenkomst

De Service Overeenkomst van Qteco


EINDE AAN IT-STRESS LEVERT NOG BLIJERE MEDEWERKERS!


Heb je je ooit afgevraagd hoe je het gestress met betrekking tot IT kunt verminderen? Nou, vrij simpel, zorgen dat het niet langer jouw probleem is, want wij hebben de ideale oplossing: onze geweldige serviceovereenkomst, volledig naar je eigen behoefte! 🎉

1. Geen onverwachte kosten: Met de serviceovereenkomst van Qteco hoef je je nooit meer zorgen te maken over onverwachte kosten. Of het nu gaat om een slecht werkend netwerk , een haperende computer óf een van je personeelsleden die even vastloopt in het IT-doolhof, wij regelen het voor je zonder dat het je moeite en tijd kost.

2. Prioriteit bij service:  We behandelen onze servicecontractklanten als VIP's. Dat betekent snelle en hoge prioriteit bij service, zodat je snel weer back in business bent. Dit betekent: Geen ellelange wachttijden, onduidelijke ticketsystemen of eindeloze wachtrijen.

3. Blijf altijd up-to-date: Voorkomen is beter dan genezen, toch? Met onze serviceovereenkomst krijg je regelmatig onderhoud en updates voor je apparaten en diensten. Zo blijven ze langer meegaan, voorkom je storingen en beveiligingsrisico’s en bespaar je op de lange termijn veel geld.

4. Flexibiliteit: We begrijpen dat het leven soms onvoorspelbaar kan zijn. Daarom bieden we flexibele serviceplannen die passen bij jouw behoeften en budget. Geen gedoe, gewoon gemak.

5. Expertise: Onze experts staan altijd paraat om je te helpen, wat er ook gebeurt. Of het nu gaat om technische ondersteuning, advies of reparaties, we've got your back!

6. Maatwerk Ondersteuning: Stel je voor dat je een probleem hebt met je computer of netwerk. Geen paniek! Met onze serviceovereenkomst op maat kun je altijd rekenen op ondersteuning. Zijn er bedrijfskritieke processen, of diensten die altijd online dienen te zijn,  met onze service overeenkomst staan we altijd voor je klaar.

7. Makkelijk Benaderbaar: Blije medewerkers, dat is wat je wilt! Daarvoor bieden wij een direct contactpunt bij problemen of vragen. Blije medewerkers betekent een hoog moreel in de organisatie, dus meer verricht werk.


Laten we een keer samen kijken hoe we elkaar kunnen helpen door middel van een vrijblijvende inventarisatie? Óf gewoon informatief? Trust us, you won't regret it! 😉✨


Download het White Paper!