Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om het verkeer van onze website te analyseren. U kunt kiezen of u hiermee akkoord gaat.

Voorkeuren aanpassen
Ga naar de inhoud
  • Home
  • Nieuws
  • Uitgaven aan marketing analytics gaan flink omhoog

Uitgaven aan marketing analytics gaan flink omhoog

Gepubliceerd op 24 augustus 2015

Uitgaven aan marketing analytics gaan flink omhoog

Bedrijven willen de komende drie jaar 73 procent meer gaan uitgeven aan marketing analytics, volgens nieuw onderzoek van Venture Beat. Voor grotere B2C merken gaan de uitgaven zelfs met honderd procent omhoog.

In totaal besteden marketeers een derde van hun budget al aan analytics. Ondanks het feit dat bedrijven zelf aangeven dat hun kennis op dit gebied niet erg hoog is.

In het algemeen ontbreekt het organisaties aan vaardigheden op het gebied van datawetenschap. Dat vinden ze eigenlijk ook van hun zakelijke partners. Gemiddeld blijven digitale marketeers maar een tot twee jaar.

Door: Emerce

Meer informatie?

Voer een naam in
Voer een (geldig) e-mailadres in
Voer een (geldig) telefoonnummer in

Qteco gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Uw persoonsgegevens worden niet bewaard voor andere doeleinden. Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.