Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om het verkeer van onze website te analyseren. U kunt kiezen of u hiermee akkoord gaat.

Voorkeuren aanpassen
Ga naar de inhoud
  • Home
  • Nieuws
  • Sommige iPhone-gebruikers kunnen geen 'i' typen door iOS-bug

Sommige iPhone-gebruikers kunnen geen 'i' typen door iOS-bug

Gepubliceerd op 6 november 2017

Sommige iPhone-gebruikers kunnen geen 'i' typen door iOS-bug

Sommige gebruikers van iPhones en iPads met iOS 11.1 hebben last van een bug waardoor ze niet de de letter 'i' kunnen typen.

Het toetsenbord vervangt de 'i' bij sommige gebruikers automatisch door een A en het unicode-symbool [?]. De bug treft vooral Engelstalige gebruikers die het woord 'I' (ik) willen typen.

Vermoedelijk zal het probleem met een toekomstige iOS-update worden opgelost.

In de tussentijd toont Apple op zijn website hoe iOS-gebruikers in de instellingen een handmatige tekstvervanging kunnen instellen. Dat moet voorlopig een oplossing bieden.

Meer informatie?

Voer een naam in
Voer een (geldig) e-mailadres in
Voer een (geldig) telefoonnummer in

Qteco gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Uw persoonsgegevens worden niet bewaard voor andere doeleinden. Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.