Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om het verkeer van onze website te analyseren. U kunt kiezen of u hiermee akkoord gaat.

Voorkeuren aanpassen
Ga naar de inhoud
  • Home
  • Nieuws
  • Facebook introduceert nieuwe advertentieformaten voor apps

Facebook introduceert nieuwe advertentieformaten voor apps

Gepubliceerd op 13 augustus 2015

Facebook introduceert nieuwe advertentieformaten voor apps

App uitgevers krijgen iets meer mogelijkheden om Facebook advertenties in hun apps te tonen. Het bedrijf lanceert nieuwe formaten voor het zogenoemde Facebook Audience Network (FAN).

Daaronder een native video formaat en enkele interstitials, zoals carousel advertenties (vijf advertenties die elkaar afwisselen) en dynamische productadvertenties.

Sinds de lancering van FAN in april 2014 hadden appontwikkelaars niet heel veel mogelijkheden om Facebook advertenties te tonen, hooguit display advertenties en en statische native advertenties.

Uitgevers die het native onderdeel willen gebruiken, moeten het ontwikkelpakket hiervoor (SDK) wel vernieuwen.

Bron: Emerce

Meer informatie?

Voer een naam in
Voer een (geldig) e-mailadres in
Voer een (geldig) telefoonnummer in

Qteco gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Uw persoonsgegevens worden niet bewaard voor andere doeleinden. Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.