Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om het verkeer van onze website te analyseren. U kunt kiezen of u hiermee akkoord gaat.

Voorkeuren aanpassen
Ga naar de inhoud

Apple brengt support app uit

Gepubliceerd op 9 november 2016

Apple brengt support app uit

Apple heeft een app uitgebracht waarmee gebruikers hulp kunnen krijgen bij het oplossen van problemen bij hun Apple-apparatuur. De Apple Support-app is als eerste in Nederland uitgekomen en is in andere landen nog niet beschikbaar.

De app geeft een overzicht van alle apparaten die aan het Apple-account van de gebruiker zijn gekoppeld. Als op een van de apparaten wordt getikt, komt er een lijst met mogelijke problemen beschikbaar. Voor de problemen worden tips en oplossingen getoond.

Als een gebruiker zelf het probleem niet kan oplossen, biedt de app de mogelijkheid om met Apple contact op te nemen of een telefoongesprek in te plannen. Als er reparaties nodig zijn, toont de app locaties in de buurt waar het apparaat ingeleverd kan worden. Gebruikers kunnen binnen de app een afspraak maken met de Genius Bar in de Apple Store.

De functionaliteiten van de app zijn niet nieuw. Apple had al een website waarmee gebruikers ondersteuning voor hun apparaten kunnen krijgen. In de Nederlandse iTunes App Store is de Support-app beschikbaar, wanneer Apple de app in andere landen uitbrengt is nog niet duidelijk.

Meer informatie?

Voer een naam in
Voer een (geldig) e-mailadres in
Voer een (geldig) telefoonnummer in

Qteco gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Uw persoonsgegevens worden niet bewaard voor andere doeleinden. Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.