ProfCore
Als ambitieuze organisatie werkt ProfCore voor bijna 100 opdrachtgevers in Limburg, Brabant en de Duitse grensregio NordRhein-Westfalen. De corebusiness van ProfCore is het leveren van vak professionals en het uitvoeren van complete industriële productie- en logistieke processen in de chemie-, food-, maakindustrie en logistiek. Met ruim 650 gedreven en goed opgeleide mensen accelereert ProfCore de business van haar vele opdrachtgevers.
Voor de vestigingen en de medewerkers was ProfCore zoekende naar een nieuwe telefonie leverancier. ProfCore zocht een flexibele en schaalbare oplossing en wilde deze bij voorkeur in de Cloud onderbrengen. Verder was het wenselijk de mobiele telefonie te koppelen met een zogenaamde vast-mobiel integratie. Dit alles voor een vast bedrag per maand, met één aanspreekpunt en één factuur.
Projectteam
Samen met Qteco en een groep van key-users, hebben we een projectteam opgezet om de uitrol zo soepel mogelijk te laten verlopen. In dit projectteam zijn de te nemen stappen besproken. Er is een nieuwe 088-nummerreeks ingevoerd en een ‘mobiel tenzij’ beleid doorgevoerd. Een belangrijke doelenstelling was de medewerkers mobieler te maken. Voor een succesvolle implementatie is acceptatie op de werkvloer erg belangrijk. Om dit te realiseren zijn plenaire bijeenkomsten georganiseerd om het plan te introduceren. Aansluitend zijn meerdere trainingen en uitrolsessies georganiseerd.
Waarom Qteco
ProfCore heeft Qteco uitgenodigd om a.h.v. het eisenpakket een voorstel uit te werken. Dit is snel en adequaat door Qteco opgevolgd, met gevolg dat na diverse gesprekken Qteco is gekozen als de juiste partner.
"De reden dat we voor Qteco hebben gekozen, was met name omdat de oplossing die ze hebben aangeboden voldeed aan alle eisen en dat het contact snel en vakkundig verliep”, aldus ProfCore.
De oplossing
“We hebben gekozen voor een hosted oplossing, een bewezen en betrouwbare oplossing op het netwerk van KPN. Onze hoofdvestiging is voorzien van een separate internetverbinding die door Qteco wordt gemanaged. Op de vestigingen wordt middels het zogenaamde flexseating ingelogd op de Cloud centrale. De mobiele telefoons van de medewerkers zijn ook gekoppeld aan de telefooncentrale. Zij bellen met hun mobiele telefoon rechtsreeks naar buiten met hun eigen persoonlijke, rechtstreekse doorkiesnummer. Op deze manier zijn ze snel en gemakkelijk bereikbaar voor onze klanten.”
Support en ondersteuning
“We kunnen in de basis veel zaken zelf beheren en als het even niet lukt of wanneer we ondersteuning nodig hebben, bellen we de supportdesk van Qteco. Zij staan ons altijd bij en het contact verloopt soepel en vakkundig.”
Andere klantreferenties
Kwaliteit van leven voor de cliënt staat centraal. De medewerkers van Laverhof geven hier vorm aan door samen met de cliënt in kaart te brengen wat belangrijk is: persoonli...
Lees meer →"We zijn zeer tevreden over de samenwerking. We hebben regelmatig nieuwe toestellen en abonnementen nodig. Als er een probleem is met een telefoon, dan worden we snel g...
Lees meer →Met meer dan 200 congressen, opleidingen & trainingen helpt Euroforum u uw kennis te vergroten, nieuwe relaties te ontmoeten en kennis te delen. Euroforum is voor en do...
Lees meer →