Smart Social Selling Proces

Smart Social Selling Proces

Het (ver)koopproces is sterk veranderd door social media en de massa’s digitale informatie waarover de koper kan beschikken. Uit onderzoek blijkt dat een klant al 60% van het koopproces heeft doorlopen, voordat hij met iemand over het bedrijf praat.

Social_Selling inzetKlanten winnen graag advies in bij hun naaste omgeving. En juist door sociale netwerken is dat steeds makkelijker geworden. Daarnaast zoeken kopers vaak op internet naar wat er is geschreven over hun product.

Uw bedrijf of organisatie kan op deze veranderingen inspelen. Bijvoorbeeld door potentiële kopers al in een vroeg stadium te beïnvloeden. Of door een persoonlijk relatie met hen aan te gaan. Er zijn goede software tools die dit proces vergemakkelijken en effectiever maken. Deze tools helpen marketeers bij het ontwikkelen van content marketing campagnes, het verwerken van de responses op content en mogelijke vervolgactie te personaliseren op basis van de koper zijn/haar profiel en de fase in het koopproces.

Qteco bekijkt graag samen met u de mogelijkheden van het social selling proces bij uw bedrijf.

 

Meer effect met uw Social Media?

.

Ik wil meer informatie over:


Q_icoon_2

SMART
CONNECTIVITY

> Lees verder



Q_icoon_1

SMART
IT

> Lees verder



Q_icoon_3

SMART
SOCIAL SALES

> Lees verder

Qteco: up and running door slimme ICT

Q_icoon_4

Bel nu 040-3031500
of vul uw gegevens in en wij bellen u direct voor een afspraak!

QTECO is preferred supplier van