Facebook past advertentiebeleid toch niet aan na protest adverteerders

Gepubliceerd op 05 Aug, 2015

 Facebook heeft een plan om zijn advertentiebeleid aan te passen ingetrokken na protesten van adverteerders.
Dat bevestigt Facebook dinsdag tegenover de Wall Street Journal. Facebook maakte in mei bekend dat het zijn advertentiebeleid zou wijzigen. Adverteerders zouden niet meer te zien krijgen hoe mobiele advertenties het deden op specifieke apparaten. Adverteerders en spelontwikkelaars kwamen na de aankondiging direct in protest. Volgens hen zou het met de wijziging stukken moeilijker worden om te zien hoe een campagne het precies deed. Het nieuwe beleid zou eigenlijk in augustus ingaan, maar na het protest werd het uitgesteld tot november. Nu zal de wijziging helemaal niet doorgaan.

Meer informatie?

Bel 040-3031500
info@qteco.nl

Qteco gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Uw persoonsgegevens worden niet bewaard voor andere doeleinden. Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.